Re: Chieftec 360W DF

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 16:23:57 MET

> Ja też dostałem bez tego przełącznika, z elektroniką wykrywającą
> samodzielnie prawidłowe napięcie. Wiele wskazuje na to, że to
> właśnie ten układ jest problemem.

musieli go skopac w jakiejs serii ... u mnie nie ma tego przelacznika a
zasilacz dziala ok ... poza tym podobne uklady sa w wielu urzadzeniach
(monitory, inne urzadzenia z zasilaczami impulsowymi). I nie dziala to w ten
sposob, ze jak spadnie troche napiecie to juz wykrywa, ze trzeba przelaczyc
na 110V tylko dostosowuje sie poprostu do warunkow zasilania przez caly czas
... jak wiadomo im nizsze napiecie tym wiekszy prad bedzie potrzebny do
zasilania zasilacza co moze wplywac na problemy z wywalaniem bezpiecznikow
(tylko jezeli sa zle dobrane).

A jesli chodzi o szczegoly to jeszcze napisze kilka odnosnie mojej
dzialajacej sztuki:) Naklejka jest u gory.
Numerek przy kodzie kreskowym to: 03169136032B04005470
Date Code: 0316
Nr po prawej stronie: 40.36032.009 C0