Re: Instalacja nowej p³yty

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 16:40:38 MET

> 1. wymontowac stara p³ytê g³ówn±.
> 2. zamontowaæ nowa p³yte g³ówn±.

...i trudno cos spiep....
Natomiast ja chcialem zapytac przy tej okazji o taki
kretynski problem. Wymienialem ostatnio plyte i ten kawalek
blachy z dziurkami od gniazd mial takie odgiete blaszki i
nie bardzo wiedzialem czy doginac je jakos zeby
"obejmowaly"gniazda czy po prostu plyta na docisk i tyle.
Wczesniej byla to po prostu g³adka przykrecona plytka z
dziurkami dzieki czemu plyta lepiej sie ulozyla a karty
idealnie ukladaly sie w slotach wzgledem obudowy. I to w
zasadzie wszytkie niespodzianki ktore mnie spotkaly.

Pozdrofka
Robert