Problem z OKIPage 14ex

Autor: Newsy (spzozwielun_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 14:32:24 MET

Witam grupowiczów.

Mam taki problem.

Mam drukarkę OKI Page 14ex. Drukarka któregoś dnia poszła do serwisu z
powodu kłopotów z pobieraniem papieru, gdzie to w serwisie (nie OKI)
wymienili gumkę w podajniku papieru. Po czym oddali drukarkę twierdząc, że
nie wiedzą, co z tym dalej zrobić, bo po rozłożeniu i złożeniu tej drukarki
cały czas mam błąd #79. Czy ktoś miał podobny problem z tą drukarką ? Co to
może być ? (wg opinii serwisanta z OKI jest to błąd komunikacji z głowicą
LED). Sprawdziłem inną głowicę, sprawdziłem kabelki, sprawdziłem elektronikę
i dalej nie wiem, bo skończyły mi się pomysły, a do OKI nie będę jej
wysyłał, bo mnie skasują z 1000 zł za naprawę.

Proszę o pomoc, co dalej, bo szkoda mi tej drukarki wyrzucić na śmietnik.
Uprzedzam, że na googlach szukałem i też nic.

YARO