Re: Instalacja nowej płyty

Autor: Wojciech \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 14:42:53 MET

w wiadomości: btmahl$fuf$1_at_inews.gazeta.pl , użyszkodnik " adam kuc "
 podając adres dyr1.WYTNIJ_at_gazeta.pl spłodził co następuje:

> Witam!
> Kto mi powie gdzie w internecie mogę znaleźć instrukcje,
> jak zainstalować nową płytę główna ?
;)))))))

wyciagnąć z pudełka
przymierzyć do obudowy czasami trzeba wymienić panel (maskownica ta z
wyjściami )
w miejsca gdzie wypadają dziurki na płycie, wkręcić kołki na płytkę w
obudowie
połozyć na nich płytę i dokręcić

koniec instrukcji

--