Re: ECS K7S5A i modem Mint na PCTEL

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 14:16:46 MET

Niejaki(a): dziubek z adresu <dziubek_at_NOSPAM.chwalowice.eu.org>
napisał(a):
> NApisalem ze system to win xp z sp1 sytem wykrywa go to jest modem na
> pci sprawdzalem w kazdym slocie i w kazdym jest to samo probowalem z
> opcja wlaczonego i wylaczonego modemu spod biosu zawsze reakcja ta
> sama tylko dlaczego mam wylaczyc porty com bo troche tego nei
> rozumiem a wersja plyty to 3.1 czyli ta gorsza niestety
> sprawdzalem 2 rozne modemy i na obu ten sam efekt porty pci sa ok bo
> sb live dziala ok
> pozdrawiam
Większość modemów przejmuje któryś z portów/przerwanie któregoś z
portów. Jak są włączone, to może dojść do kolizji i najprawdopodobniej
dlatego ci się resetuje. Zresztą Winmodemy PCI to najgorszy badziew jaki
powstał. Trzeba znać sposoby na instalowanie określonych modeli. Ja
niestety nie miałem styczności z takowymi modemami od ponad 2 lat, więc
już prawie nic nie pamiętam. Ale pamiętam, że nieźle musiałem się
gimnastykować, żeby to zaczęło działać.

--
Piotr Slawinski
Wersja testowa zaawansowanego edytora HTML, JS, PHP (i inne) + retusz