Re: ECS K7S5A i modem Mint na PCTEL

Autor: dziubek (dziubek_at_NOSPAM.chwalowice.eu.org)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 14:11:52 MET

NApisalem ze system to win xp z sp1 sytem wykrywa go to jest modem na pci
sprawdzalem w kazdym slocie i w kazdym jest to samo probowalem z opcja
wlaczonego i wylaczonego modemu spod biosu zawsze reakcja ta sama tylko
dlaczego mam wylaczyc porty com bo troche tego nei rozumiem a wersja plyty
to 3.1 czyli ta gorsza niestety
sprawdzalem 2 rozne modemy i na obu ten sam efekt porty pci sa ok bo sb live
dziala ok
pozdrawiam

dziubek