Re: Kupiłem nagrywarkę i co dalej...

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 13:36:56 MET

Użytkownik "psycomy" napisał:

> nie potrzeba zadnego overburningu, zadnych nadmiarowych plikow
> - bin jest obrazem plyty i zwykle ma "wiecej" niz deklarowane
> 700 MB na plycie, moze miec i z 780 - to jest *obraz*, nie
> sterta plikow;

Ameryki nie odkryłeś. Ja też tego kolejny raz nie pisałem, bo
napisali to już inni. Po co się powtarzać. To co DJ powinien
zrozumieć, już dawno przeczytał. Gdyby DJ chociaż spróbował nagrać
ten plik, pewnie już dawno byłoby po problemie.

> czy dalej bedziesz twierdzil, ze to glupoty (najbardziej to mnie
> denerwuj ludzie, co sie do wlasnego bledu nie umieja przyznac)

Masz problemy z czytaniem? Przypomnij mi, gdzie pisałem coś o
głupotach. Pisałem co DJ może zrobić, bo założyłem, że poczytał
wcześniej jak go nagrać i mu nie wyszło. Założyłem zatem, że się
mimo jego prób nie zmieścił. A że nawet nie spróbował go nagrać, to
jego wina (mimo, że parę osób mu to napisało). I nie mam zamiaru
przyznawać się do jakiegoś błędu, bo go nie popełniłem - temat jest
mi _doskonale_ znany.

> lol

No, co? Zabrakło odwagi? Czy boisz się przyznać, że jesteś tu nowy?
Każdy kiedyś zaczynał :).

--
                        Pozdrawiam, Sniper