Re: ATA100 i 8MB czy ATA133 i 2MB

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 13:43:07 MET

Użytkownik "666" napisał:

> Nie wiem, co Wy piszecie o tych hałasach WD800, może dlatego, że
> u mnie dysk jest pionowo ('na boku') to go mniej słychać?

Nie martw się, przejdzie mu.

P.S.
Naprawdę lubisz jak cię ludzie proszą? A może przyznasz się i
powiesz, że nie masz pojęcia, gdzie w tym OE włączyć zawijanie
wierszy? Śmiało. Napiszę ci krok po kroku i sobie ustawisz. To
proste, nawet minuty ci to nie zajmnie. Ludzie nie będą się
przynajmniej na ciebie wkurzać. Bo żeby napisać post _pod_ cytatem
wystarczy parę razy kursorem machnąć. To też nie należy do
skomplikowanych czynności.

--
                        Pozdrawiam, Sniper