Re: Paranoja z monitorami

Autor: Maxx (hnn_at_wp.SkasujTo.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 13:23:16 MET

Użytkownik "Bogdan S" <bogdan_at_losthope.com.pl> napisał w wiadomości
> dlfn---> robie w serwisie, ladnych pare latek (moze juz za dlugo bo na leb
> sie rzuca) ale nigdy nie widzialem dobrego monitora na kineskopie
Flatrona.

<ciach>

> Moj dobry kolega, inz. elektronik chwalil swojego flatrona pod niebiosa,
> dopoki nie pokazalem mu na "Nokia Test" toego o czym wyzej pisalem, teraz
> pracuje na Dell-u.

Witam Kolegów!
Właśnie mam Flatrona, ale jeszcze z serii 795FT+, powszechnie uznawanej za
udaną, przynajmniej biorąc pod uwagę następcę 700P. Co prawda trzecich zębów
na monitorach nie zjadłem, ale nie narzekam na niego (wydaje mi się, że
trafiłem na udany egzemplarz), niemniej przyjrzę mu się pod względem Twoich
uwag i jeżeli nasuną mi się jakieś spostrzeżenia, to ewentualnie dam znać (a
może właśnie z tą starą serią masz takie doświadczenia?).
Pozdrawiam
Maxx