Re: Jaki kabel ?

Autor: Klaudiusz \ (fatla_at_niespam.poczta.fm)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 13:24:28 MET

> tak
> a Ty mi powiedz po co sa ekrany w takim razie w skretce

wiec jak nie podlaczysz ekranu, to wiecej masz z nim problemow niz korzysci
... nie po to sie daje ekran aby sobie byl, bo kiedys moze sie przydac.
Tylko nie mow, ze mu instalacja elektryczna bedzie siala po sieci Ethernet
bo to wierutna bzdura. Kable ekranowane daje sie tam gdzie sa
potrzebne/niezbedne do prawidlowego funkcjownowania. Tam gdzie ilosc
zaklucen elektromegnetycznych moze miec wplyw negatywny (fabryki, b. blisko
tacji trafoo - przez sciane, lub innej stacji przekszaltnikowej), w zwyklym
domu to ekstrawagancja i dodatkowy koszt budowy uziemienia spelniajacego
wymogi normy (co wcale nie jest latwe do spelnienia).

gALL