Re: Napisać na grupy dyskusyjne o Nforce2 i DMA

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 11:32:27 MET

> Posiadam płyte MSI k7n2 Delta z nforcem 2 i mam problem z operacjami na
> kanale IDE. Wszystke urządzenia - nagrywarka DVD, DVD-Rom, Dysk pracują w
> trybie przynajmniej UDMA-33, jednak każda operacja bardzo obciąrza muj
> komputer (praktycznie nic nie można robić - np. przy nagrywaniu płyty
> DVD). Do Nforca mam sterowniki Nvidia nForce2 v3.13 WinXP.
> Można coś na to poradzić ??

Ja miałem problem wogóle z nagrywaniem na płycie Epox 8RDA3. Znalazłem w
sieci (np. http://tinyurl.com/2k4z4), że niektóre sterowniki nforca2 gryzą
się z napędami optycznymi i identyfikują HDD i napędy jako SCSI -
faktycznie, u mnie nie miałem wogóle kontrolerów 1st oraz 2nd i nagrywać nie
mogłem ni cholerę. Pomaga zmiana strerowników. U mnie były 2.03, a gdzieś
tam na forum nie polecali też najnowszych 3.13. Zainstalowałem 2.63(?) -
środkowe i jest OK.

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424