Napisać na grupy dyskusyjne o Nforce2 i DMA

Autor: Dominik Jeske (jacekx_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 10:44:28 MET

Posiadam płyte MSI k7n2 Delta z nforcem 2 i mam problem z operacjami na
kanale IDE. Wszystke urządzenia - nagrywarka DVD, DVD-Rom, Dysk pracują w
trybie przynajmniej UDMA-33, jednak każda operacja bardzo obciąrza muj
komputer (praktycznie nic nie można robić - np. przy nagrywaniu płyty DVD).
Do Nforca mam sterowniki Nvidia nForce2 v3.13 WinXP.
Można coś na to poradzić ??

Konfiguracja: Płyta główna MSI k7n2 Delta, 512MB RAM Kingston, AMD Athlon
2500+@3000+, WindowsXP+SP1.