Re: Chieftec 360W DF

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 10:53:08 MET

Użytkownik "Andre" napisał:

> a w nowych zasilaczach co sie powinno dziac (gdyby byl taki
> przelacznik)? powinien sie od razu spalic?

Różnie to bywa. Gdybyś ustawił przełącznik na 110 V, a w sieci
byłoby 220-230V, to albo wywaliłoby korki, albo spaliłby się
zasilacz. Ja zrobiłem taki test tylko raz, wiele lat temu. Dostałem
kiedyś na komunię radiomagnetofon Kasprzak (full wypas) i
zobaczyłem z tyłu taki przełącznik. Sprawdziłem do czego służy -
przełączyłem i jak dupnęło, tak się magnetofonem więcej nie
nacieszyłem. Nawet, kuźwa jednej kasety w nim nie odsłuchałem.
Rodzice oddali sprzęt do serwisu, a ten zlikwidował działalność,
zwinął tobołki i tyle go widziałem :( A taki fajny był...

--
                        Pozdrawiam, Sniper