Re: wyciszenie komp'a

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 04:39:21 MET

*trzmiel* wrote:
> jesli ktos sie przesiada z jakiegos codegena na chiefteca to dla
> niego jest o wiele ciszej. widze ze mamy podobne problemy i wrazliwe
> ucho :-).

Heh, jeszcze pół roku temu nie słyszałem wentylatora 8x8x2
@3000rpm... Teraz szlag mnie trafia jak slyszę zasilacz...
No ale masz rację, po przesiadce z Enlighta HPC-300-202 byłem
zachwycony 'ciszą' :) Wyciszyłem kolejno podzespoły, zmieniłem
dysk i... ten zasilacz to huragan ;)

> tak jak napisalem wczesniej do swojego chiefteca wlutowalem oporniki.

Hm, gdybym też miał dual fana, to bym się nawet nie zastanawiał
i zrobił xero Twojego pomysłu, a tak nie wiem jaki opornik
wlutować :) Zastanawiam się też, czy taki opornik się nie bedzie
przegrzewać, co w skutku mogłoby doprowadzić do jego spalenia...
Huh, tak to jest jak się człowiek na takich pierdółkach nie zna :)

Próbowałem kupić wentylator Papsta, ale się niestety naciąłem,
trafilem na jakiś wibrujący egzemplarz (nawet kręcony palcem
jakoś dziwnie przycina...) i mozna dostać pierdolca przy nim,
nawet jak jest zamocowany na gumowych kołkach... Aktualnie
leży w szufladzie i czeka aż zachce mi się odesłać go
z reklamacją...

--
Pozdrawiam
Peeter