Re: Ktora drukarka ma atrament wymieniany razem z glowica ?

Autor: _at_r2r
Data: Thu 08 Jan 2004 - 18:52:10 MET

"PesTYcyD" <pestycyd_at_wp.pl> napisał(a):

>Gwarantuje, ze nie bedziesz zawiedziony Epsonem, jakiego kolwiek modelu bys
>nie wybral. A jak pojawia sie problemy z wydrukiem, to robisz czyszczenie
>dysz (15s) i spowrotem drukuje bez zarzutow ;)

No nie do końca. Ja byłem użytkowniekiem 2 nieszczęsnych epsonów. Fakt,
drukują ładnie (i głośno) ale obie teraz spoczywają na wyspisku śmieci.
nie dość że na czyszczenie dysz przez drukarkę idą hektolitry tuszu to i
tak to nie uchroni przed skuteczną blokada dysz. Stosowałem rożne
zamienniki tuszów :). Nigdy wiecej epsona.

Teraz mam hp960c i jestem happy. Kupiłem sobie atramenty na allegro w
ilosciach hurtowych i jade na nich już któreśtam napełnienie :). Nic sie
nei zapycha, nic nei trzeba czyscić. A drukowanie za grosze...

Pozdrawiam!

--
<<<<** @r2r  artur_at_usun-to.symboliczna.net **>>>>