Re: Ktora drukarka ma atrament wymieniany razem z glowica ?

Autor: archie (archie.am_at_ANTYSPAMwp.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 18:40:30 MET

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> W takim razie bierz Epsona. To sa jedne z najlepszych drukarek na rynku.

Ano są

> Jezeli chcesz wyjsc budrzetowo, to kup sobie Stylusa C43 UX (Kolo 300zl w
> komplecie tusze kolorowy i czarny, papier foto) bardzo fajna i niedroga
> drukarka. Swietnie drukuje text i zdjecia, glowice ma wbudowana wprawdzie,
> ale od lat exploatowalem epsony i nigdy nie mialem problemu. A to dzieki
> metodzie wydruku PiezoMiezo (Tusz jest podgrzewany wiec nie blokuje
> glowicy). Tusze nie orginalne kosztuja juz nawet od 15zl za czarny.

Brzmi jak prezentacja marketingowa.

> nie wybral. A jak pojawia sie problemy z wydrukiem, to robisz czyszczenie
> dysz (15s) i spowrotem drukuje bez zarzutow ;)

Nie był bym tego taki pewien. Jakiś czas temu odszedł do krainy wiecznych
łowów mój EPSON po notorycznym stosowaniu u niego zamiennych tuszów (niejaki
"print rite" miał chyba zwykły atrament). Nie pomogło wyczyszczenie głowicy
całym nabojem co potem i tak się skończyło spaleniem głowicy. Sprzedawca
atramentu przy reklamacji oczywiście mnie wyśmiał i mu się nie dziwie.