Re: Problemy z WD1600JB

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 13:21:00 MET

Użytkownik "Piotr Fonon" napisał:

> Ale wcześniej takich problemów nie było, a konfiguracja nie
> uległa zmianie. Myślę, że coś się jednak stało.

Mam jeszcze parę innych pomysłów, ale zaczekam z ich
przedstawieniem aż do 17:30, gdzy twój post nabierze "aktualności
czasowej". Niestety, problem w tym, że o 17:00 kończę pracę i
wyjątkowo dzisiaj zamierzam punktualnie wyjść z firmy, dlatego
dzisiaj już nie pomogę. Niestety, pamięć krótka, więc jutro też
może być lipa ;) No cóż... czasami warto liczyć się z czasem...

--
                        Pozdrawiam, Sniper