Re: reset kompa

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 12:12:24 MET

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemek_ryk{wytnij_tekst_w_nawiasach}@wp.pl>
napisał w wiadomości news:08012004.315400FC_at_maverick.pl...

> Wszystko sobie jakiś czas chodziło bez problemów. A potem się zaczęły
> cyrki dziać - gry się coraz szybciej wieszały po uruchomieniu, po jakimś
> czasie musiałem obniżyć FSB do 100 MHz, bo na 133 MHz komp nie wstawał.
> Wymieniłem zasilacz na 420W Chiefteca - wszystkie problemy jak ręką
> odjął... Coś Ci to sugeruje? :)

Tak - tylko tyle, że w Twoim przypadku winny był zasilacz, co nie znaczy, że
w tym musi być tak samo, bo przyczyn może być więcej, np. przegrzewanie się
procka lub grafy (jak wiadomo podczas gier i filmów następuje wzmożona praca
tych elementów i mogą bardziej się grzać) - stąd moje pytanie odnośnie czasu
po którym następuje reset. Oczywiście zasilacz też może być :-)