Re: Klawiaturka

Autor: GB (nospam_at_nospam.com)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 12:41:16 MET

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> byla pierwsza seria i sluch po niej zaginal...

Ha, widocznie mi sie udalo bo kupilem ja ok miesiac temu w malym sklepiku
komp. za 135 pln :) Wiem ze ciezko ja dostac, po prostu trzeba pytac w
sklepach czy maja mozliwosc sprowadzenia takiej klawki -wiadomo, teraz takie
czasy ze klient to Pan Klient :) Niedawno kupowalem tez glosniki ktore sklep
sprowadzal specjalnie dla mnie z hurtowni z Warszawy (a mieszkam z
zachodniopomorskim).
Warto poszukac bo klawiaturaj jest bardzo ale to bardzo fajna :) Przedtem
mialem Logitecha Office (nie jestem pewnien na 100% czy wlasnie ten model)
ktora uwazalem za swietna, sprzedalem ja znajomemu, ostatnio bylem u niego i
sie zdziwilem co to za dziadostwo ma :)))

pozdro
GB