Re: Glosny zasilacz

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 11:29:41 MET

Użytkownik "Tomek Glowka" napisał:

> jak wyciszyc zasilacz: [...] mam Codegen 300W

Sposobów jest wiele, ale w przypadku Codegena podchodziłbym
ostrożnie do tematu. Na pewno wiele da wycięcie tylnej kratownicy i
zastąpienie jej grillem. Kolejnym fajnym pomysłem będzie wymiana
wentyla na cichszy, ale ważne, żeby miał podobną wydajność. Możesz
kombinować ze spowalnianiem tego oryginalnego przy pomocy
rezystorów, potencjometrów, itp. ale pamiętaj, że ten zasilacz
powinnien mieć raczej dobre chłodzenie, bo potrafi się łatwo
przegrzać. Jeśli nie masz specjalnie mocno obciążonego komputera
możesz próbować.

A najlepszym pomysłem będzie chyba wymiana zasilacza.

--
                        Pozdrawiam, Sniper