Re: Klawiaturka

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 11:19:42 MET

Użytkownik "Maciej "yaq"" napisał:

> jak masz jakis wynalazek sprzed 10 lat ktory specjalnie 'szczyka'
> dla bajeru (kiedys byly takie modne to nic dziwnego

Moją klawę kupiłem ponad rok temu, więc raczej do staroci nie
należy. W pracy mam takie klawiaturki, na których słyszę tylko
lekki szmer podczas pisania, na mojej w domu jest już IMO za
głośno.

I jeszcze jedno: przy większych szybkościach pisania stukot
narasta, nawet na baardzo cichych klawiszach, bo prędkość z jaką
przesuwasz palce jest tak duża, że sam moment "pacnięcia" klawisza
powoduje już sporo szumu.

--
                        Pozdrawiam, Sniper