Re: soltek SL-75FRN2-RL opinie?

Autor: SobeK (sobek555_at_o2.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 08:28:50 MET

> 1. Kontrolery:
> 2 x PCI Bus Master UATA 133/100/66 IDE ports (up to 4 ATAPI Devices)
> Supports for PIO Mode 3, 4, UATA 133/100/66 IDE & ATAPI CD-ROM
> 1 x PCI Bus Master UATA 133/RAIDIDE port by Promise Serial ATA RAID
> controller (SL-75FRN2-RL only)
> 2 x SATA RAID Interface by Promise Serial ATA controller(SL-75FRN2-RL
only)

> Czy to oznacza ze w tym moedlu mozna podlaczyc 6(?) urzadzen IDE + te z
> serial ata czy jak to jest? Bo tak to mi za pieknie troche sie wydaje :)

Az tak rozowo to nie jest, na standardowy kontroler mozesz 4 urzadzenia
podpiac. Na SATA dwa, bo sa dwa porty, ale to 1 x PCI Bus Master UATA
133/RAIDIDE port by Promise Serial ATA RAID obsluguje tylko jedno urzadzenia
na tasmie - podobno w nowszych wersjach biosu bez znaczenia czy master czy
slave. TAk wiec raid to tylko na SATA.

> 2. Czy obsluguje ona FSB 400?
Jak najbardziej obsluguje. W tej chwili pisze z Athlona 2500+, osadzonego na
takim wlasnie solteku, puszczonego na magistrali 200 i rzadnych problemow.
Tylko jak pamieci maja chodzic w dual-channel, to radze zainwestowac w dobre
pamieci (ja kupilem Twinmosa zwyklego i 0 problemu).

> Pozdrawiam
> PAWi

Rowniez pozdrawiam
SobeK