Re: Creative s750 THX czy Logitech Z-680

Autor: UMosiah (umosiah_at_op.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 08:16:35 MET

> Roznica w brzmieniu jest z pewnoscia ale zwykle ta roznice slychac od
> pewenego poziomu decybeli.

Mowisz zapewne o poziomie od ktorego zaczyna sie charczenie. Tu mysle bys
sie zawiosl - chyba ze jestes w stanie zniesc bardzo duzo liczbe decybeli.
Sadze ze w niewielkim pomieszczeniu (takim powiedzmy 15-18m2 - a to takiego
sa te glosniki przeznaczone) nie dalbys rady podkrecic ich na maxa i
wytrzymac na tyle zeby sie wsluchac - mnie sie to nie udalo....:)

> Wtedy powinno sie pomyslec o czyms konkretnym. A tak naprawde to powinno
sie
> wierzyc wlasnym uszom i juz :)

Wiesz tylko tutaj wydaje mi sie ze jest podobnie jak w zestawach do odsluchu
muzyki.... nowe kolumny graja inaczej w momencie zakupu a troche inaczej po
2 miesiacach uzytkowania - audiofile o ile pamietam nazywaja to wygrzaniem.
Pewnie, pierwsze wrazenie jest bardzo istotne i na pewno ocena koncowa
takiego zestawu - a nie jest to zestaw do sluchania muzyki - tyko do
giercowania i ogladania filmow - jest bardzo bliska pierwszemu wrazeniu.

> A sluchales Z-680?

Tak, bo jestem zainteresowany kuponem jakiego naglosnienia, a cena, ktora
trzeba zaplacic to duuuzo pieniedzy dla mnie i nie chce umoczyc.

pozdrawiam
Osiah