Re: Creative s750 THX czy Logitech Z-680

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 23:55:32 MET

> Zdziwilbys sie, sa osoby ktore potrafia odroznic kiedy dobre kolumny staja
> na masywnych granitowy podstawach (a jesli to podlogowce - to kiedy sa
> dowazone) a kiedy nie. Jest roznica w brzmieniu...... kazdy to brzmienie
> dobiera do siebie.

Roznica w brzmieniu jest z pewnoscia ale zwykle ta roznice slychac od
pewenego poziomu decybeli.
Wtedy powinno sie pomyslec o czyms konkretnym. A tak naprawde to powinno sie
wierzyc wlasnym uszom i juz :)

> A w przypadku suba - tylko dobrego suba (a nie takiego jak np ja mam
teraz -
> a kosztowal w zestawie multimedialnym 150zl) - mysle ze byloby jeszcze
> latwiej. Bas slychac - poczujesz ....

Oczywiscie z tym plastikiem chodzi mi o satelitki, niskie tony to juz jest
temat ale na szczescie nawet te tanie sa z drewna.

> Posluchaj basu KD za 1000 zl - i posluchaj Z-680. Nie wiem czy tak szybko
> tych pieniadzach znalazlbyc suba ktory tak miekko i tak nisko schodzi (a
> przy tym klarownie).

A sluchales Z-680?

--
Pozdrawiam