Re: reset kompa

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 02:13:50 MET

Użytkownik "farful" <arturrzeznik_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich! Od pewnego czasu mam problem. Komputer mi sie resetuje
gdy
> np. uruchamiam jakas gre lub film. Mam Athlona 2000+ 0,18; plyte glowna:
> gigabyte GA-7VAXP; grafike: MSI GF4 Ti 64MB; 512MB DDR i zasilacz MEGABAJT
> 300W. Czy przyczyna restarow moze byc zaslaby zasilacz? Pomozcie
prosze!!

Może być, ale niekoniecznie.
A że tak zapytam - czy wywala się od razu po włączeniu filmu lub gry czy po
jakiejś chwili (jeśli tak to po jakiej - tak mniej więcej).

BTW - czasami jak czytam porady to mam wrażenie, że odpowiadają tu jacyś
producenci zasilaczy - prawie zawsze winien zasilacz.