Re: reset kompa

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 23:32:18 MET

> Witam wszystkich! Od pewnego czasu mam problem. Komputer mi sie resetuje
gdy
> np. uruchamiam jakas gre lub film. Mam Athlona 2000+ 0,18; plyte glowna:
> gigabyte GA-7VAXP; grafike: MSI GF4 Ti 64MB; 512MB DDR i zasilacz
MEGABAJT
> 300W. Czy przyczyna restarow moze byc zaslaby zasilacz? Pomozcie
prosze!!
> Jestem bardzo zdesperowany. Nie wiem co mam robic. :(

teoretycznie tak, ale to nie musi być jedyna przyczyna.
Na marginesie: wydałeś tyle szmalcu na grafę i resztę a zasilacz masz za
50 złotych ? Wstyd! :) Zasilacz to podstawa, i nie o moc tutaj chodzi
przede wszystkim - to druga wartość, pierwsza to dobra marka. Poniżej 120
zł nawet nie szukaj zasilaczy, bo stracisz pieniądze.I pomyśl co najmniej
o 350W, mały zapasik nie zaszkodzi, jak to mówią 'od przybytku głowa nie
boli' :-)
Z innej beczki:
Czy masz WinXP ?
jeśli tak, to zobacz w ustawieniach mojego komputera czy masz zaznaczone
'automatyczne resetowanie systemu' w przypadku błedów oraz czy masz
włączone raportowanie ekranowe błędów aplikacji. Pierwsze wyłącz, drugie
włącz. Poobserwuj zjawisko.
Zobacz DirectX czy jest ok, zainstaluj sobie ponownie lub inny zestaw
kodeków (w razie czego)
Nie mówię już o aktualizacjach systemu bo to podstawa.
Na razie nie mam innej koncepcji

Grzegorz