Re: Jakie wybrać komponenty?

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 01:26:17 MET

Marsjanin claimed:
> - Do czego ci ten komp?
> - Do wszystkiego, chcę się rozwijać w każdym kierunku.
>
> Swoją drogą wiem też, że jest muzykiem; gra na gitarze basowej i
> jak znam życie, wcześniej czy później jego komp posłuży za studio
> nagrań. Także prośba, byście to wzięli pod uwagę.

> Także kończąc, mam prośbę o podanie mi przynajmniej producentów
> godnych zaufania. Również monitor, jeśli można - chyba 17" CRT. Aha,
> no jest jeszcze jeden szkopół... Cena. Kolega nie chce wydać więcej,
> niż powiedzmy, 2.500. Bierze na raty, ale im wcześniej spłaci, tym
> lepiej... :-)

Dysk Seagate 120GB 8MB, płyta MSI KT4AV, KT3V albo podobna, duron 1.8,
grafika radeon 9600 64MB, karta muzyczna: hercules fortissimo/terratec.
Buda z zasilaczem Modecom 350W GT - nie wiem ile kosztuje, ale to się
nie spali i kosztuje mniej niż enlight. NIE kupować budy enlight, można
kupić zasilacz oddzielnie, tanio i gdzieś dostać samą blachę.

--
 :: Marcin Wojtczuk :: http://www.stringi.com/viper/ ::
Those who don't know, talk.  Those who don't talk, know.