Jakie wybrać komponenty?

Autor: Marsjanin (01.2004.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 16:12:50 MET

                Witam! Dawno nie pisałem, a to dlatego, że siedziałem tylko
przy swoim starym P200... No i dlatego, że Hamster już się dławił
ilością postów na tej grupie. :-) Ale mam pytanie, i liczę na Waszą
pomoc!

        Otóż: jest komp do poskładania. Tzn - kolega kupuje, i nie
chciałby kupić szajsu... Już mu odradziłem kupowanie w
hiperśmietnikach, ale to nie wszystko. Zupełnie nie wiem, jakie płyty
główne teraz rulez, a jakie suxx. :-] Wszystko się zmienia jak w
kalejdoskopie. Niestety, kolega mi sprawy nie ułatwia...:

- Do czego ci ten komp?
- Do wszystkiego, chcę się rozwijać w każdym kierunku.

        Swoją drogą wiem też, że jest muzykiem; gra na gitarze basowej i
jak znam życie, wcześniej czy później jego komp posłuży za studio
nagrań. Także prośba, byście to wzięli pod uwagę.

        Heh. Takie wymagania teraz spełniają nawet zestawy
hiperśmietnikowe. Tylko trwałość... :-) Sam jestem po wymianie
zasilacza :-( więc wiem, że go przycisnę do dobrej obudowy/zasilacza
- jakie są tanie, ale dobre? Wiem, że nie Codegen, Megabajt, ani 2N
(2N mi się spalił, pod P200!). Bardzo dobre - Chieftec, Enlight. Czy
jest jakaś firma, której wyrób jest w miarę tani, a nie grozi pożarem?
:-)

        Także kończąc, mam prośbę o podanie mi przynajmniej producentów
godnych zaufania. Również monitor, jeśli można - chyba 17" CRT. Aha,
no jest jeszcze jeden szkopół... Cena. Kolega nie chce wydać więcej,
niż powiedzmy, 2.500. Bierze na raty, ale im wcześniej spłaci, tym
lepiej... :-)

        "Zróbcie" mi dobrzy ludkowie, zestawik za w/w kwotę (+/- 500)! :-)

Z góry dzięki za każdą odpowiedź, tu, bądź na maila.

--
<>  Pozdrawiam / Regards,  <>
<>        Marsjanin.       <>