jaka to moze byc plyta ...

Autor: soull (soul_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 02:52:52 MET

heh, to znowu ja mecze, jush udalo mi sie odpalic ta sieciowke, ale teraz
mam problem z dzwiekiem, gdyz jest zintegrowany, a klientka mowi, ze nie ma
zadnych sterownikow do tego, zandych opisow pudelka od plyty glownej
dolownie nic. Jak ja wyslalem do sklepu, zeby sie zorientowala co to za
plyta glowna i dlaczego jej nie dali sterownikow przy zakupie, to ja zbyli
tym, ze wszystko mozna sobie sciagnac z internetu ... heh pozostawie to bez
komentarza, no wiec...

sa 3 sloty pci, 1 isa, 1 agp, 3 dimm, socket 370/slot1, zasilanie at lub
atx, no i ta nieszczesna zintegrowana muzyka, no i dodam, ze chodzi sobie na
tym troch eopornie celeron 400, bios amibios z 1999, no i nie mam pojecia na
jakim chipsecie, bo jest na nim radiator aaa no i w sumie jeszcze stare
wejscie na klawiature i myszka podpieta do com'a, w sumie tyle,
z gory dziex za odpowiedz, pozdrawiam soull