Problem mam z monitorem

Autor: Pawelec (happypills_at_o2.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 01:20:20 MET

Witam,
mam nowy monitor LG F900B, i z nim problem. Nie wiem czy jest to wada
monitora czy ja nie umiem czegos ustawic, w kazdym razie zachowuje sie
on tak: jezeli narysuje okrag w cadzie to jest on okragly jezeli jest on
na srodku ekranu, jest to tez okrag gdy go przeniose w gore lub na dol,
jezeli jednak przesune go w lewo lub w prawo to robi sie z niego elipsa.
Opisalem to dziwne zachowanie na przykladzie acada bo tu to zauwazylem i
tu najlepiej to widac, chociaz to rozjezdzanie widac tez przy
przesuwaniu okienek.
Da sie to skorygowac uzywajac OSD?
Mial to byc dobry monitor do zast. cad, bo plaski ekran itp, a teraz
mnie szlag trafia jak kolo wyglada jak elipsa :( nie wiem czy zaniesc go
do serwisu czy co?
moje ustawienia to:
1024/768 100Hz
F900B i GF4 Ti 4800se