Re: pad mbr :(

Autor: Aconitum (aconitum_at_fuckspam.interia.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 20:31:57 MET

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Aconitum" <aconitum_at_fuckspam.interia.pl> napisał w

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Mógłbyś to rozwinąć?

Proszę bardzo:) Cytat z dokumentacji M$: "W zależności od lokalizacji i
przyczyny uszkodzenia sektora MBR, wykonanie tej operacji może uczynić dane
na dysku twardym niedostępnymi". Chociaż zdaję sobie sprawę z tego że fixmbr
nie modyfikuje tabeli partycji, to mamy do czynienia z komputerem, a tu
wszystko może się zdarzyć. A widziałem już różne rzeczy, np: partycja 18GB
sformatowana na 2GB - Partition Magic źle zapisał informacje o wielkości
klastra. Dlatego uważam, że mój sposób jest bezpieczniejszy.

Pozdrawiam
Aconitum