Re: Cene energii

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_piwo.org)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 18:59:29 MET

raku wrote:
> nie wiem jak teraz, ale wcześniej była podana opłata stała i zmienna +
> jakieś inne opłaty, które po zsumowanu, podzieleniu i wyciągnięciu
> procentów nijak się miały do wysokość_rachunku/ilość_zużytych_kWh

Miały i maja związek jak najbardziej - wystarczy ze zrozumieniem
przeczytac rachunek za prąd. Pierwsza jego część to faktura za ostatnie
dwa miesiące pomniejszona o wpłaconą zaliczkę. Druga część to faktura na
  miesięczną zaliczkę za prąd, którego przewidywane zużycie jest
obliczane na podstawie zużycia za ostatnie dwa miesiące (i o tą kwotę
jest pomniejszana kolejna faktura).

Pozdrawiam

Czarek Gorzeński