Re: Port RS-232 do notebooka Toshiba

Autor: psb (psbMalpaHotPl_at_usun.co.trzeba.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 16:03:44 MET

> Niestety, taka przejściówka nie jest w 100% kompatybilna z RS232 i nie
> wszystko na tym działa. Np., nie uruchomisz modemu w GSM (więc internetu
> przez GSM też nie). W takim wypadku jedynym wyjściem jest karta PCMCIA,
ale
> cena jest rzędu 800zł

A podpowiedzcie mi, co to za urządzenie:

Może to jakaś oryginalna przejściówka z portu równoległego na rs?????

Jeżeli nie, to może stacja dokująca....... też widziałem na allegro i miała
z tyłu rs-a.

A jeżeli i to nie, to pozostaje doświadczalne sprawdzenie, czy sobie poradzi
przejściówka.

pozdr, digi