Re: Spaliłem 2 nowe zasilacze Chieftec 360 W. [długie]

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 17:07:09 MET

On Tue, 6 Jan 2004 16:47:36 +0100, peterphk wrote:

> nie musial wcale miec 251W:) jakby podliczyc moc to nie wyjdzie nawet 200W

Qrde, skoro 250W Enlight nie ciągnął naprawdę wypasionego kompa, to był
za słaby. Zgadza się ???
A jeśli Codegen ciągnał go bezproblemowo, to był mocniejszy od tego
Enlighta, zgadza się ?? (a przynajmniej miał lepiej obciążalne linie,
które były akurat najbardziej obciążone)
Enlight był sprawny i z nieco słabszym kompem sobie porazdził. Miał
zatem te 250 W, a może i ciut więcej, zgadza się ???

No to ten Codegen musiał mieć więcej niż 250 W, zgadza się ???

Zmówiliście się, czy co ?

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!