Re: AGP 1.5 V ............. pomocy!

Autor: jakub (alterra_at_gazeta.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 16:36:11 MET

dzieki za zainteresowanie... ale, jesli mozna jeszcze naduzyc Twojej
cierpliwosci, jedno dodatkowe pytanie:

> Karty powyzej Rivy TNT powinny spelniac ten warunek.

Powyzej... hmmm... Wyprodukowane pozniej? Nowsze konstrukcje?
Czcigodniejsze firmy? Sorry, ale w temacie jestem lama :-(
Czy to znaczy ze jesli pojde do sklepu i kupie najtansza NOWA karte to
moge ja sprezentowac w.w. osobie bez obaw ze jej zrobie krzywde (patrz
nizej)? (aha, zeby bylo smieszniej, sprzedawcy w sklepach tez nie maja
pojecia, ile V maja u nich karty AGP)

> Czy ta plyta nie ma zabezpieczeniua w postaci czerwonej diody przeciwko zlej
> karcie?
> To sa kopie Asusa a Asusa takowe posiada, ale moze to nie ta pólka na takie
> bajery.....

nie ta polka. Plyty nie mam pod reka, ale to chyba jeden z najtanszych
obecnie dostepnych asrockow. W opisie bylo TYLKO ze wlozenie karty
innej niz 1.5 V grozi zniszczeniem plyty.

> Nie ma jednoznacznej odpowiedzi jaka stara karta zadziala. Mialem TNT, które
> chodzily i TNT2 które nie chodzily.

ba... ja bym pewnie zaryzykowal. Obecny wlasciciel/posiadacz/uzytkownik
po prostu sie boi ze jak sie cos sfajczy, to nie tylko nie bedzie mial
komputera, ale jeszcze bedzie musial oddawac kase ktorej nie ma i nie
bedzie mial.

> Ale moze ta lektura troche Ci pomoze:
> http://www.ati.com/support/faq/agpchart.html

dzieki. Troche pomogla :-)