Re: komp na serwer

Autor: LeNiN (yrava26_at_cbpmgn.barg.cy)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 16:49:05 MET

szpon <szpon_at_nospam-gazeta.pl> napisał :

> Bez problemu. Skoro komp będzie stał bez przerwy, to wystarczy jakiś
> boxowy wiatrak. Oczywiście raz na rok/dwa trzeba będzie go przeczyścić,
> ale taka niestety przypadłość wiatraków. Jak padnie wiatrak, to zadziała
> obwód zabezpieczający i serwerek sam się wyłączy (pod warunkiem, że
> włoży się na płytę proca posiadający takowy - czyli co najmniej Duron
> 1.6 lub Athlon co najmniej na rdzeniu TBred B). Polecam płytę EpoX 8RDA
> (najtańszą, bez LANu i innych bajerów) - koszt ok. 300zł a płyta wg.
> mnie jest wyśmienita.

Wiec ok. Troszke sie zatrzymalem i wiem ze procki AMD nie mialy zabezpieczen
temperturowych. Co do plyty masz jakies doswiadczenia z tym Epoxem i linuxem
?
Z tego co na szybko wyczytalem jest na nforce, linux sobie z tym poradzi ?
(mam uprzedzenie do nowinek, choc pewnie to juz nie taka nowosc :) Moze
lepiej cos na sterej VIA, mysle nad Asusem A7V8X-X na KT400/VT8235A ???

--
Pozdrawiam  ----> Krzysztof
GG: 1079451