Re: Spaliłem 2 nowe zasilacze Chieftec 360 W. [długie]

Autor: benek (benek.benek_at_[wirtualnapolska)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 09:15:49 MET

> ... pozostaje sobie życzyc, że może z dniem 1 maja sytuacja się zmieni i
> Polacy przestaną "zazdrościć" Niemcom i innym członkom Wspólnoty
> napuchniętego rynku elektronicznego.

troche to dziwne ze te zasilacze musza przechodzic przez jakis kraj UE bo
SeaSonic to Tajwan ale sam musze przyznac ze moj SeaSonic tez pochodzi z
Germanii :-P przyjechal w serwerku (potem zostal podmieniony na Topowera
520W) i dzieki temu go mam :-P
chyba nie ma bezposredniego imprtera zasilaczy tej firmy bo to malo znana
marka - miejmy nadzieje ze do czasu :-)

pozdrawiam