Re: CPUID Pytanie do wiedzacych

Autor: Sardo de Nunspa (sardo_at_ty146.internetdsl.tpnet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 23:24:02 MET

Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl> wrote:

> to by wskazywalo na cpuid 06a0 (kolejne modele moga miec 06a1 etc.)
> 6 to rodzina procesorow, kolejna cyfra szesnastkowa to model (10 dec = "A"
> hex), zas ostatnia - stepping. dla porownania - tbred a (model 8) to 0680,
> tbred b to 0681.

> swoja droga jesli plyta poprawnie ustawia nazwe procesora (XP 2500+ dla
> czestotliwosci Bartona), oznacza to, ze lapie konkretny CPUID.

> pozdrawiam,
> shadow

Dzieki wielkie!!

Rozwiewajac wszelkie mrok mojego pytania chodzilo o CPUID procesora lub jak
kto woli numer wydania.
I teraz rozwiewajac nastepne zawilosci
Jesli CPUID bylo by inne niz powinno byc mozna domniemywac ze plyta zle
rozpoznaje proca (czy sie myle???)
ale jak widze plyta poprawnie rozpoznaje bo cpuid wynosi 06A0h, a watek z
napieciami coz tlumaczylem Szanownemu Trzmielowi po co mi ten "dziwny" numerek
skoro moge zobie wszystko przeczytac z nr na procku.
Chyba nie zrozumial intencji, a moze to moja wina pozostawiam do wlasnych przemyslen.

Tak czy inaczej plyta rozpoznaje poprawnie CPU,

--
     .oooO     Oooo.
     (   )     (   ) Sardo de Nunspa