Re: tracer mistral 5.1 glosniki - problem :(

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 23:20:48 MET

Niejaki(a): Jozef z adresu <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
napisał(a):

> Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie (co prawda inne głośniki) można
> odkręcić głośnik od obudowy i przez powstały otwór dostać się do
> środka.

U mnie tak nie ma. Można odkręcić kawałek plastyku i dostać sie do
środka obudowy, ale przez powstały otwór ledwo ręka wchodzi a i tak
przeszkadza płytka drukowana. Więc nie ma możliwości dostania się do
transformatora, który leży na zamym dnie :( Myślę, że przednią ściankę
trzymają jakieś zatrzaski, ale nie wiem jakie i nie wiem jak ją zdjąć :(

--
Piotr Slawinski
Wersja testowa zaawansowanego edytora HTML, JS, PHP (i inne) + retusz