IBM NetVista + RECOVER + przeniesienie danych na nowy dysk

Autor: e-gen (k735123_at_interia.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 22:02:20 MET

Witam!

popsuł się oryginalny dysk w IBM-ie Netvista (Celeron 566 MHz). Oryginalny
dysk pokrojony był na dwie części:
1. Partycja ukryta na której rezydował program Recovery.
2. Partycja nie ukryta gdzie instaluj się system i programy.

Kupiłem nowy dysk. Pokroiłem go na trzy części.
Ze starego dysku wziąłem zrobiłem obraz partycji (tej ukrytej) - przy
pomocy Partition magic - z programem RECOVER itp.
Niestety po wypakowaniu zrobionego obrazu na nowy dysk i "ukryciu
partycji"system nie daje sie zainstalować, nie pokzauje się komunikat o
wciśnięcie F11 itd.

Zastanawiam sie gdzie popełniam błąd...

czy ktoś juz robił przekładkę dysku w komputerze IBM i stawiał system na
nowym dysku z wykorzystaniem programu RECOVER zamieszczonego przez IBM na
partyci ukrytej???

POzdrawiam
czekam na pomoc na privie :)

ps
z powodów licencyjnych muszę postawic system z tego co IBM zamieścił na
swoim oryginalnym dysku :/