Re: długie nazwy przy nagrywaniu na CD

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 20:33:37 MET

Użytkownik "Marcin Lipski" napisał:

> Prosiłbym o radę, jak zachować prawidłowe długie nazwy- powyżej
> 256 znaków

Naprawdę potrzebujesz aż tak długich nazw? A trochę mniej nie
wystarczy? Bo gdyby wystarczyło, to polecam systemy:

1. Romeo - umożliwia nagranie plików o nazwach do 128 znaków. Jest
w pełni zgodny z wszystkimi systemami Windows i chyba również
Linux. Obsługuje go np. program CD Mate oraz NTI CD-Maker 2000, ew.
NTI-CD-Maker Platinum.
2. ISO Level 2 Long - długość nazw do 212 znaków. Obsługuje go
Stomp RecordNow MAX. Również nie spotkałem się z problemem odczytu
takich płyt na innych komputerach/systemach.
3. ISO Level 3 - podobno nazwa może mieć dowolną długość, ale
niestety, mimo poszukiwań nie udało mi się znaleźć softu, który to
obsługuje. Fakt, że szybko zrezygnowałem z poszukiwań. Może ty
spróbujesz?

--
                        Pozdrawiam, Sniper