Re: Kupiłem nagrywarkę i co dalej...

Autor: Awex (awex_at_drama.tnijto.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 19:18:55 MET

Pewnego dnia DJ posiadajacy adres djank_at_karwiny.multicon.pl we
wiadomosci btc83s$9pl$1_at_korweta.task.gda.pl naszkrobal ponizsza tresc:
> witam ponownie,
>
> Właśnie zainstalowałem po raz pierwszy w życiu program do wypalania
> plytek, ale okazuje sie ze to jest Nero Express. Program wygląda dosc
> prosto i od razu zachęca do wypalenia np. Obraz dysku albo zapisany
> projekt. Wchodze w to i każe mi wybrac z formatów roznych . Wybieram
> Pliki obrazów: bla, bla *.cue. Po czym wchodze dalej wkładam czysta
> plytke 700MB do nagrywarki i... mam dylemat bo plik.BIN ma 731MB i
> nie wiem co robic???

ale w oknie nero pokazuje ze plik bin ma 731 czy w menadzeze plikow - bo
zazwyczaj obrazy plyt maja wiecej niz sama plytka - po nagraniu okazuje sie
ze jest 700 lub mniej