Re: Kupiłem nagrywarkę i co dalej...

Autor: DJ (djank_at_karwiny.multicon.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 18:49:39 MET

witam ponownie,

Właśnie zainstalowałem po raz pierwszy w życiu program do wypalania plytek,
ale okazuje sie ze to jest Nero Express. Program wygląda dosc prosto i od
razu zachęca do wypalenia np. Obraz dysku albo zapisany projekt. Wchodze w
to i każe mi wybrac z formatów roznych . Wybieram Pliki obrazów: bla, bla
*.cue. Po czym wchodze dalej wkładam czysta plytke 700MB do nagrywarki i...
mam dylemat bo plik.BIN ma 731MB i nie wiem co robic???