Re: Spuchniete kondensatory

Autor: wuja (grawo.no.spam_at_gazeta.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 18:06:36 MET

Dnia Mon, 5 Jan 2004 09:25:20 +0100, Patefoniq <spam_tutaj_at_interia.pl>
napisał:

> po powiedzmy 15 minutach je wpisze, to komp uruchamia sie pieknie. W
/ciach/
> "rozgrzewanie PC'ta" - "czym to robisz? Uzywasz farelki?", "moze masz
> cieplolubny komputer" itp.

Może to marne pocieszenie, ale jest nas więcej.
Możemy zakładać klub "15 minut".
Ja wprawdzie muszę włączyć na 15 minut listwę zasilającą przed odpaleniem
komputera, bo inaczej na ogół w ogóle BIOS nie wystartuje, ale jednak też
*15 minut*
Pozdrawiam klubowiczów.

--
Pozdrowienia