Re: Spaliłem 2 nowe zasilacze Chieftec 360 W. [długie]

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 14:13:06 MET

Hej!

Będę śledził ten wątek, bo jest niezmiernie ciekawy. Jestem właśnie w
momencie wyboru odpowiedniego zasilacza i zastanawiam się włąśnie nad
Chieftec'iem HPC-360-302-DF. W związku z dylematami wyboru, napisałem
wiadomość o pomoc w wyborze10 postów wyżej.

Być może rzeczywiście coś z tą partią zasilaczy jest nie tak. Przychylam się
do podpowiedzi przedmówcy o kolejnych próbach wymiany zasilacza na nowy
egzemplarz. Nie może to być bowiem wina urządzeń podłączanych doń, gdyż
zasilacze innych firm radzą sobie bez najmniejszego problemu.

Życze wytrwałości w diagnozowaniu problemu, a przede wszystkim odwagi w
kolejnych próbach.

PS: Może wydać się to niestosowne, ale jak masz kamerkę, nie wahaj się
uwiecznić na pamiątkę tego, bądź co bądź, rzadkiego zjawiska. Wszak mamy
karnawał, a i wygrana w programach typu "Śmiechu warte" wielce
prawdopodobna...

Pozdr.,
Przem