Re: Spaliłem 2 nowe zasilacze Chieftec 360 W. [długie]

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 13:08:44 MET

Użytkownik "Robert Polkowski" napisał:

> Moze juz zaczynaja podrabiac :)

Hmmm... tylko jak mógłbym to sprawdzić? Widziałem wiele tych
zasilaczy i ten nie różni się niczym od pozostałych. Jedyna rzecz,
która mnie zaskoczyła to inny sposób przyklejenia naklejki z
oznaczniem zasilacza. Na wszystkich modelach jest przyklejona na
jego boku, a na moim na górnej części obudowy, przez co po
zamontowaniu w budzie w ogóle jej nie widać.

> Albo trafiles na super zdupiona fabrycznie serie.

Eeech, Chińczycy wszystko potrafią schrzanić. Dopóki Chieftec był
towarem luksusowym, wszystko było OK. Teraz jak zrobiła się z nich
"masówka", to pewnie nawet nie sprawdzają modeli schodzących z
taśmy produkcyjnej.

Czekam na kolejne opinie.

--
                        Pozdrawiam, Sniper