Re: Spaliłem 2 nowe zasilacze Chieftec 360 W. [długie]

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nosp_at_go2.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 11:25:03 MET

Sniper naskrobał:

> Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi i sugestie.

Niezła opowiastka. Uśmiałem się, choć tobie pewnie nie do śmiechu :)
Ja tam bym zaniósł ten drugi zasilacz i wziął trzeci a do
towarzystwa jakiegoś gostka ze sklepu. Jak ten trzeci wytrzyma, no to
masz zasilacz a jak nie, to chciałbym zobaczyć jak gościowi szczena
wali o podłogę :)
IMO ta twoja lista jest trochę długa, no ale zasilacze mimo wszystko
nie powinny wybuchać.

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440***