Re: 5.1 a PowerDVD5

Autor: Tomasz M. (vepar_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 10:30:13 MET

> Mam pytanie do szanownym grupowiczow: czy istnieja jakies inne,
> lepsze/rownie ciekawe programiki, ktore potrafia zrobic cos ciekawego z
> filmem zapisanym w stereo? Moze Ktos o czyms slyszal, uzywal.
> Bede niezmiernie wdzieczny z jakakolwiek informacje.

matrixmixer. program autora filtra ac3. konwertuje dzwiek stereo
(z plikow avi) do kilku popularnych kombinacji np 2.1,3.1,4,4.1 itp
zaleta jest to ze nie potrzeba konkrentego playera. moze to byc dowolny
player ktory uzywa directshow (czyli wiekszosc obecnie).

poszukaj w google a szybko go znajdziesz

sam uzywam i sobie chwale

Tomek