5.1 a PowerDVD5

Autor: romano (roman89_at_poczta.fm)
Data: Sat 03 Jan 2004 - 21:18:58 MET

Jestem szczesliwym posiadaczem zestawiku 5.1 Geniusa i uzywam do
DivX'ow/XVidow PowerDVD5. Programik ten potrafi "rozbic" stereo na dzwiek
wielokanalowy (u CyberLinka nazywa to sie CLMEI). Brzmi to calkiem fajnie i
jak na moj gust nawet lepiej niz ProLogic2.

Mam pytanie do szanownym grupowiczow: czy istnieja jakies inne,
lepsze/rownie ciekawe programiki, ktore potrafia zrobic cos ciekawego z
filmem zapisanym w stereo? Moze Ktos o czyms slyszal, uzywal.
Bede niezmiernie wdzieczny z jakakolwiek informacje.