Re: Hełmy wirtualne...

Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 10:08:02 MET

Dnia 2004-01-05 01:12, Użytkownik Norbert napisał:
> Znalazlem cos takiego na allegro... koles chce 290zl.
> Czy to w ogole ma sens i jak dziala..warto sie zastanawiac czy lepiej
> okulary 3D kupic a takimi hełmami glowy nie zawracac..kiedys bylo o tym
> glosno a teraz cisza..
> Jest ktos w temacie?

nie wiem jak te okulary działają, ale kiedyś miałem okazję przez chwilkę
pograć na takim hełmie. Fakt, na tamte czasy to było cudo (9 lat temu),
ale w dzisiejszych czasach to jakość obrazu generowanego w tym hełmie
jest mizerna. Poza tym tamten hełm który ja miałem na głowie miał
dołączony niewielki pad (nie wiem jak to nazwać) z przyciskami. Było tam
niwiele przycisków, więc raczej do dzisiejszych gier na pewno nie
wystarczy.
Z hełmem sobie daruj, naprawdę.

--
[ Witiia - gg 3154019 ]
# 1700+, K7S5A rev.1, 512 DDR, MSI FX5600 UltraII 128DDR